Subject: FW: RBH4 veoteed kooskõlastamiseks
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 16:55:12 +0300

From: Tepner Reigo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 17, 2025 1:59 PM
To: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Maaring Allar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RBH4 veoteed kooskõlastamiseks

Tere,

Seoses Rail Baltica Harjumaa põhitrassi raudteetaristu IV etapp ehitusega

soovime kooskõlastada materjali veoks kasutatavaid Riigimaanteid.

Kaas manused.

Lugupidamisega

Reigo Tepner

Objektijuht

+372 5257 480

reigo.tepner <mailto:[email-masked]> @grk.ee

GRK Eesti AS

Riia 142, 50411 Tartu

Sära tee 7, Peetri alevik, Rae vald, 75312 Harju maakond

 <http://www.grk.ee/> www.grk.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.